Ana Macrina Iovescu

Statut:

Ivona

MOTTO : cine nu este ca noi, trebuie marginalizat (îndepartat) prin orice mijloace. 
Personajul Ivona a fost scris să fie: misterios-enigmatic-inpalpabil-intangibil-neconvențional-cu neputiință de definit-opus tuturor canoanelor– o ființa prizonieră în interior a propriului trup dăruit de către natură și prizonieră în exterior a propriei vieți.

MIR

"Adineauri, am auzit cativa tineri. Vorbeau tare si foloseau cuvinte foarte urate. Oricum concluzia era ca ”viata nu are sens”.
Da … poate ca viata n-are sens.
Dar eu cred ca noi sigur ii gasim unul."

Drama de Victor Dragan si Flaviu Suhastru

Neînţelegerea

Spectacolul vorbeşte despre vicierea legăturilor de sânge, în goana nebună după iluzia fericirii. Pornind de la un „fapt divers” real, sub impresia directă a climatului irespirabil al anilor de ocupaţie germană din Franţa, când înflorise colaboraţionismul, delaţiunea şi crima – celebrul autor francez Albert Camus propune o neliniştitoare piesă despre rădăcinile „neînţelegerii”.

Regele moare

Regele moare de Eugen Ionescu

„O să mor... O să mor peste 40 de ani, 50 de ani, peste 300 de ani, mai târziu o să mor, când o să vreau eu, când o să am timp. Eu sunt Regele, eu hotărăsc!”.

Camino Real

„Camino Real”, după piesa dramaturgului american Tennessee Williams (autorul, printre altele, al Menajeriei de sticlă, Pisica pe acoperişul fierbinte, Un tramvai numit dorinţă etc.) este o piesă despre care un cronicar al New York Times spunea că ar fi cea mai bună piesă a lui T. Williams, „o piesă smulsă din sufletul omului”.

Intalnirea

Desfăşurat între realitate şi vis, spectacolul este de un lirism mai rar întâlnit la Ionesco, personajul central fiind prins în lupta interioară de a-şi înţelege sentimentele.
„Dragostea nu se poate smulge din inimă!...
Oare îmi aduc bine aminte? Oare inventez? Mi se pare că n-am fost chinuit dintotdeauna de acest foc mistuitor.

Pagini

Subscribe to RSS - Ana Macrina Iovescu